sobota, 2 maja 2015

Rossmannowe szaleństwo

Witajcie!

Dziś chcę się podzielić efektem szaleństwa w Rossmannie.
W pierwszej turze promocji na podkłady, pudry itd. zakupiłam:
*podkład Irena Eris Provoke Matt (w odcieniu 210)
*rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator (chyba się w nim zakocham!)
*puder Wibo Fixing Powder
*baza pod podkład Rimmel Stay Matte Primer








Dodam tylko tyle, że w planach miałam tylko podkład i rozświetlacz :P słaba silna wola.









W promocji na kosmetyki do makijażu oka (póki co) kupiłam:
*dwie paletki cieni do powiek Lovely (seria Nude Make Up Kit); pierwsze spostrzeżenie - załączone "aplikatory" nadają się do kosza
*eye-liner Lovely w brązowym kolorze



Przypuszczam, że coś jeszcze wpadnie mi w ręce :)

Oto cienie, wydaję mi się, że kolory wyglądają bardzo obiecująco :)




Pozdrawiam majówkowo i do zobaczenia w Rossmannach ;)


10 komentarzy:

  1. Te cienie z Lovely są bardzo fajne :) mam jedną z nich i naprawdę się sprawdza, przy zastosowaniu bazy długo się utrzymują i mają śmiesznie niską cenę. Eyeliner z Lovely miałam, ale w kolorze czarnym i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że podpowiadasz :P cienie z Lovely kupiłam "na czuja". Mogę zapytać jakiej bazy pod cienie używasz? :)

      Usuń
  2. Paletkę z lovely mam i jestem zachwycona pigmentacją <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak dobre cienie z niższej półki cenowej? :P

      Usuń
  3. Też kupiłam ten puder i rozświetlacz z wibo ;) Jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacz powala, co do pudru to sama jeszcze nie wiem :P Tobie podpasował, dobrze się sprawdza? :)

      Usuń
  4. Świetne zakupy Kochana ! Obyś była ze wszystkich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale pewnie jeszcze coś mi wpadnie w ręce :P przed nami przecież jeszcze usta i paznokcie!

      Usuń
  5. dziękuję za wizytę u mnie, super łupy, mam tę paletkę ;) nie mam Cię jak zaobserwować, a chętnie to zrobię, zapraszam także do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję za zainteresowanie! Zaczynam blogowanie, ale dzięki Twojej uwadze ulepszyłam swojego bloga i można go już obserwować. Serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń