piątek, 24 kwietnia 2015

Rossmann -49%

Witajcie!

Dziś krótki post. Prawdopodobnie wiele z Was słyszało już o promocji -49% w Rossmannie na podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory. Promocja obowiązuje także na roświetlacze, ogółem wszystkie kosmetyki do makijażu TWARZY. Ja dziś kupiłam rozświetlacz z WIBO (za dosłownie 4,99zł). Udało mi się także znaleźć Rossmann z szafą Ireny Eris w Poznaniu i póki co wzięłam próbkę podkładu Provoke Matt w kolorze 210 <tutaj klik>. Wypróbuję go przez weekend i coś czuję, że w poniedziałek dokonam zakupu ! :D 




Na zdjęciu widoczna jest także odżywka do paznokci La Luxe Paris - kupiłam ją wczoraj w Biedronce. Dziś chcę ściągnąć hybrydę z paznokci i po tym wzmocnić paznokcie (na opakowaniu napisane jest, aby nie stosować odżywki na uszkodzoną płytkę, myślę jednak, że po jakiś 3 dniach można spróbować?).

Może polecicie mi co jeszcze warto kupić w pierwszym tygodniu promocji Rossmann (i przy tym nie zbankrutować!) ?

Pozdrawiam

Patrycja

5 komentarzy:

  1. Ja się na Rossmana obraziłam, bo nie było tego, po co przyszłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co zamierzałaś kupić? Z doświadczenia wiem, że Rossmann Rossmannowi nie równy i warto odwiedzić kilka ich drogerii, w poszukiwaniu konkretnej rzeczy :P

      Usuń
    2. Byłam w dwóch :) Chciałam Healthy Mix - w jednym nie było mojego odcienia, w drugim w ogóle Bourjois. No i rozświetlacz z Lovely - w jednym zastałam pustą półkę, w drugim nawet na niego półeczki nie było ;/

      Usuń
  2. O widzę mój ulubiony perfum na zdjęciu ;) A co do zakupów to ja zaopatrzyłam się w rozświetlacz Lovely.

    OdpowiedzUsuń