czwartek, 14 maja 2015

Urodziny Biodermy

Witajcie!

Bioderma to chyba moja ulubiona marka dermokosmetyczna. W zasadzie od produktów tej marki rozpoczęłam swoją przygodę z dermokosmetykami.

W tym roku Bioderma świętuje swoje 15 lat na polskim rynku. Z tej okazji organizuje Wielkie Testowanie >klik<. Warto odwiedzać tę stronę i zgłaszać się do testowania kosmetyków. Na początek do wygrania był krem Sebium Global, potem (o ile dobrze pamiętam) kosmetyki z serii Atoderm dla skóry atopowej, teraz można pozyskać kultowe płyny micelarne - Sebium H2O (skóra tłusta, mieszana), Sensibio H2O (skóra wrażliwa) oraz Hydrabio H2O (skóra sucha).

Mi udało się zdobyć krem Sebium Global. Jestem z tego powodu niesamowicie szczęśliwa!

Krem Sebium Global już kiedyś miałam. Wydaję mi się, że teraz nieco zmienił formułę, że ma więcej składników aktywnych. Nie jestem wstanie tego stwierdzić, bowiem nie mam kartonowego opakowania od swojego kremu, który zakupiłam już prawie rok temu. Czy ktoś wie coś na ten temat? :)


Zgłosiłam się też do testowania płynów, może akurat się uda :)

Moja mama używa Sensibio H2O (czasem troszkę sobie "pożyczę") i chyba nie ma nic lepszego jeśli chodzi o demakijaż oka :) Postaram się napisać Wam kiedyś recenzję tego płynu! Sebium H2O nie nadaje się do demakijażu oczu, ale poranne odświeżenie z tym płynem to prawdziwy raj dla tłustej skóry.

Biodermo DZIĘKUJĘ, sprawiacie fantastyczne prezenty <3


28 komentarzy:

  1. Wow gratuluję! :) Super sprawa - zgłosiłam się też do testowania płynów, może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Życzę powodzenia, nawet jeśli się nie uda to zachęcam do zakupu płynów (warto czekać na promocje w dwupakach albo promocje -30/-40% na całą markę Biodermę w Super-Pharmach czy aptekach, np. Ziko Apteka)

      Usuń
  2. Kosmetyki przeciwtrądzikowe nie dla mnie, ale inne rzeczy mogłabym przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam jeszcze serie Sensibio (dla skóry wrażliwej), Hydrabio (nawilżająca) i Photoderm (seria słoneczna z filtrami), moja mama także Matricium i Matriciane (dla skóry dojrzałej) i wszystkie mogę serdecznie polecić :)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki bioderma ale tego kremu nie próbowałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Biodermy jeszcze nigdy nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, można zacząć chociażby od próbek (można napisać na fanpage facebook'owym Biodermy i wysyłają)

      Usuń
  5. zawsze fajnie przetestować coś nowego ;) chyba sama skuszę się na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, Bioderma ma tę przewagę, że nie podrażnia wrażliwej skóry więc w najgorszym przypadku nie zrobi nic :P

      Usuń
  6. Bioderma ma świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam pojęcia, że bioderma obchodzi swoje urodziny! Ja właśnie niedawno skusiłam się na krem na dzień, który rzekomo ma minimalizować pory - zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby Pore Refiner? :) też go używam i z porami to tak różnie, ale bardzo fajnie matuje i dobrze się sprawdza jako baza pod makijaż.

      Usuń
  8. Szczerze mówiąc chyba jeszcze nic nie miałam z firmy Bioderma.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłosiłam się i ja :) chętnie wypróbuję kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój post może przyczyni się do testowania Biodermy :)

      Usuń
  10. mialam kiedys probki i był ok, co do Twojego pytania to nie wiem ale raczej tak

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, niech Ci dobrze służy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś u dermatologa dostałam próbki różnych kremów biodermy w tym był jakiś podkład. Po posmarowaniu się był koszmar, zrobiły się jakiś plamy, ciemniejsze, jaśniejsze...do tego twarz zrobiła mi się jeszcze bardziej czerwona (byłam właśnie z jakimś uczuleniem wtedy) okropnie się zraziłam do tej marki i w życiu jej już nie wypróbuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bioderma podkładów nie ma, jedyne co to kremy-filtry tonujące i Sebium Ai Correcteur - to bardziej krem BB i moim zdaniem jest on kompletnie niedopasowany do polskich karnacji (próbowałam go) więc może stąd takie plamy? Bioderma nie robi szkody skórze wrażliwej, ja mimo wszystko zachęcam do spróbowania, np. linii Sensibio, jest wyjątkowo delikatna :)

      Usuń
  13. Ja też lubię Biodermę. Tego produktu nie miałam, ale chwalę sobie Sebium Serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki Sebium Serum (i stosowania filtrów w czasie kuracji) nabawiłam się przebarwień pod oczami :(

      Usuń