środa, 13 maja 2015

Lakiery i szminki z Rossmanna

Dziś chcę Wam pokazać ostatnie zakupy z Rossmann. Obiecuję, że mając takie zapasy postaram się teraz nie kupować kosmetyków. Podkreślam - bardzo mocno się postaram :)

Jeszcze w promocji na makijaż oka kupiłam zielony eyeliner z Lovely i... korektor do brwi z Eveline. Pani ekspedientka SAMA mi go poleciła, mówiąc, że dodatkowo jest teraz na niego promocja. Jednak na paragonie rabatu nie mam naliczonego. Mimo wizyty w dwóch Rossmannach z próbą reklamacji (zwrotu produktu, zwrotu kosztów nienaliczonego rabatu) nic nie udało mi się uzyskać :(



Moim ustom sprawiłam kredkę do ust z Lovely (kolor nr 3) oraz dwie szminki z Wibo: Glossy Temptation w kolorze 3 i Matte Intense w 1 odcieniu.


Z lakierów wybrałam koralowy (mój ulubiony kolor!) z Eveline miniMAX, błękitny o piaskowej fakturze z Lovely Summer Sand oraz żółty z Wibo Hello Summer. Dodatkowo wpadł do mojego koszyka preparat pomagający w usuwaniu skórek z Wibo. Do zdobień wybrałam perły dekoracyjne Lovely Pearl Nails oraz "cyrkonie", również z Lovely.



Tak na świeżo mogę powiedzieć, że szminka Wibo Glossy Temptation nabiera mocno różowego koloru na ustach (nakładając bezpośrednio szminką), natomiast jeśli do aplikacji pomadki użyjemy pędzelka to można uzyskać delikatny, stonowany róż (i można go oczywiście stopniować). Pomadka Wibo Matte Intense jest rzeczywiście matująca i długo się utrzymuje, choć jej nałożenie na usta nie jest najprostszą sprawą, trzeba się troszkę postarać :) Zielona kreska robi furorę, już kilka osób powiedziało mi, że mam bardzo ładny eyeliner :)

A Wy co sądzicie o moich zakupach? Warto było? Koniecznie pochwalcie się co Wam jeszcze wpadło w ręce w Rossmannie!

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ten zielony eyeliner jest na prawdę niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skusiłam się na ten odcień lakieru z WIBO Hello Summer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co o nim myślisz? :) Mi się wydaję trochę rzadki, nawet po dwóch warstwach kolor nie jest zbyt intensywny.

      Usuń