piątek, 22 maja 2015

Streetcom

Witajcie!

Dziś bardzo krótko. Dosłownie kilka dni temu zarejestrowałam się na portalu Streetcom. To serwis, za pomocą którego można testować różne produkty. Jeszcze nie do końca wiem jak to wszystko działa, dlatego zwracam się do Was. Czy ktoś miał już styczność z tym portalem? :) Dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

Jeśli ktoś chce się zarejestrować na portalu, a tym samym pomóc mi pozyskać punkty w programie to zapraszam >TUTAJ KLIK<.

Wrzucam zrzut ekranu strony głównej :)



Pozdrawiam, oby coraz cieplej <3

11 komentarzy:

  1. Ja własnie załapałam się do kampanii Perlux. Jest to moja pierwsza kampania, a zalogowana jestem od października. Paczka którą otrzymałam do przetestowania jest pokaźna. Aż 70 kapsułek :) Warto było sumiennie wypełniać wszystkie ankiety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy oprócz wypełnianie ankiet prowadziłaś tam jakąś "działalność"? :)

      Usuń
  2. Wczoraj się zarejestrowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tym portalu ;)) jeżeli polega na otrzymywaniu darmoszek to... podziękuję :DD

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się kiedyś tam chyba zarejestrowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o tym portalu;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie zapisuję się do takich akcji, bo zwykle trochę słabe produkty rozdają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post :)

    jeśli możesz odp na obs będę wdzięczna :)
    http://syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam styczności z tym portalem ;)

    OdpowiedzUsuń