czwartek, 23 kwietnia 2015

JOYbox Grudzień 2014 i polowanie na JOYbox Kwiecień 2015

Cześć!

Na początek chcę poinformować, że po prawej stronie (pod listą czytanych blogów) zamieściłam listę moich ulubionych kosmetyków. Systematycznie będę ją zapełniać kolejnymi pozycjami :)

JOYbox to pierwsze pudełko jakie zamówiłam. Z okazji Dnia Kobiet JOY zamieścił kupon rabatowy 20% na archiwalne pudełko z grudnia, co skusiło mnie do zamówienia. Za 39zł (zamiast 49zł) otrzymałam pudełko pełne kuszącego zapachu i kosmetyków różnych marek.
W boxie znalazłam:

  • Original SourceŻel pod prysznic 328 tropical Coconut
  • SignalPasta Signal White Now Gold
  • EvelineLuksusowy krem-serum do rąk Argan& Vanilla
  • BellBłyszczyk do ust Permanent MakeUp Lip - otrzymałam błyszczyk w kolorze nr 5 (prawdopodobnie, bowiem na opakowaniu nie ma opisu koloru. Powiedziałabym, że jest to kolor między fuksją a fioletem)
  • BielendaMaseczka Professional Formula - otrzymałam wersję energizującą, dodającą blasku
  • VaselineWazelina Pure Petroleum Jelly
  • Annabelle MineralsCienie mineralne do powiek - otrzymałam cień w kolorze LAVENDER
  • OrganiqueBalsam do ciała z masłem Shea
  • By DziubekaBransoletka z zawieszką

Sześć pierwszych pozycji to kosmetyki podstawowe - otrzymały je wszystkie pudełka. Ostatnie trzy kosmetyki wybrałam spośród dostępnych (w 3 kategoriach wybieramy po jednym). 



(Zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony JOYboxa. Na chwilę obecną pudełko jest jeszcze dostępne i można je zamówić [w standardowej cenie], wybierając produkty oprócz tych z dopiskiem "wyprzedane").

(na zdjęciu brakuje żelu pod prysznic, który oddałam kuzynce - ona kocha zapach kokosu, ja go wprost niecierpię :P)

Z pudełka jestem bardzo zadowolona. Zawartość na pewno przekroczyła 49zł (nie mówiąc już o mojej promocyjnej cenie 39zł). Najbardziej zaskoczył mnie balsam do ciała z masłem Shea z Organique. Jest w dziwnej, jakby grudkowatej postaci, za to nawilża nieziemsko! Smarując ciało np. po depilacji unikam podrażnienia (nie zrobił tego żaden inny produkt). Organique bosko pachnie, ale posiada też "słuszną" cenę. Bransoletka by Dziubeka bardzo mi się podoba i noszę ją chyba codziennie :)

Zachęcona boxem, we wtorek 21 kwietnia z powodzeniem "polowałam" na kwietniową edycję limitowaną. Czekam na przesyłkę, tymczasem mogę się pochwalić łowami:
  • Produkty podstawowe: 
  1. Etre BelleMaska Collagen & Aloe Vera Hydro
  2. GLOVQuick Treat - rękawiczka myjąca
  3. AAKrem Hydro algi błękitne
  4. EclairLakier do paznokci Classic Collection
  5. StendersMydło żurawinowe
  6. MAC CosmeticsTusz do rzęs IN EXTREME DIMENSION LASH 3D
  7. TimoteiOdżywka Drogocenne Olejki
  8. JOYMagazyn JOY nr 5/2015
  • Produkty z wyboru:
  1. Lolita LempickaPerfumy Lolita Lempicka EDP (miniaturka - moich ulubionych perfum <3)
  2. RimmelLasting finish nude
  3. TołpaNawilżające mleczko łagodzące
Daje nam to łącznie 10 kosmetyków + gazetę za cenę 59zł. Fanpage JOYboxa podaje, że w piątek 24.04 pojawi się jeszcze kilka pudełek na sprzedaż. Wszystkim zainteresowanym życzę, żeby udało im się zakupić boxa, bo warto!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz