poniedziałek, 19 października 2015

Projekt Pantene, czyli prezent idealny od Everyday Me

Udało mi się dostać do projektu ambasadorskiego Pantene. Markę znam, szampony często gościły u mnie, goszczą także u mojej mamy - jednak teraz, gdy zaczęłam bardziej zwracać uwagę na pielęgnację włosów (tak, początek włosomaniactwa) pewnie już bym jej nie kupiła. Stąd moja większa radość, a nóż widelec pianki - odżywki 100% odżywienia, )% obciążenia pozytywnie mnie zaskoczą? :)
Warte uwagi w tego typu projektach jest to, że testować kosmetyki mogę nie tylko ja, bowiem próbki mogę rozdać znajomym. Z pewnością koleżanki będą się uśmiechać na mój widok.



Na pierwszy rzut oka - bardzo podoba mi się estetyka opakowań odżywek. Nieczęsto zwracam na to uwagę, tutaj wzbudziło we mnie jak najbardziej pozytywne emocje. Po szybkim przeczytaniu składów muszę stwierdzić, że odżywki prawie się między sobą nie różnią  - dokładnej analizy składów z pewnością dokonam.

Dziś na pierwszy ogień po myciu włosów pójdzie AQUA LIGHT - lekka odżywka w piance pod prysznic.

Być może którejś z Was także udało się dostać do projektu? Czekajcie na relacje z testowania.

Pozdrawiam
Patrycja

3 komentarze:

  1. Mnie się udało! Paczka ambasadorki jest mega. Dzisiaj zaczynam testy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również dostałam się do projektu, wczoraj na blogu zamieściłam wpis - gorąco zapraszam :)
    Testy rozpoczynam od odżywki INTENSYWNA REGENERACJA, pierwsze wrażenia bardzo pozytywne!

    OdpowiedzUsuń